Elfogytak

drogériás termékek és egy kis kakukktojás

Már rég ígértem az Instagramon ezt a posztot. Tegnap technikai malőr történt és mentés közben elszállt a poszt. Méghozzá úgy, hogy majdnem készen volt. Ez egy kicsit kedvemet szegte, amúgy is már tele volt a csukám a nappal. Szóval most újra nekirugaszkodom. (Ráadásul most még egy Glamour-napi Rossmann és egy dm vásárláson is túl vagyok. Na, az majd egy másik poszt.) Tudom, hogy csupa drogériás terméket ígértem, de egy kakukktojás is bekerült. Nem hagyhattam ki, mert annyira szeretem a márkát.


img_6791_1.jpg

ORGANIC SHOP KENYAI MANGÓ CUKROS TESTRADÍR
Gyümölcsös, aromás testradír bio mangókivonattal és természetes cukorral. Tökéletesen leradírozza és megújítja a bőrt, simává, selymessé és egészségesen ragyogóvá teszi azt.
BDIH minősített natúrkozmetikum. Nem tartalmaz SLS-t, parabént és szilikont.

Véleményem: az Organic Shop radírjai nagy kedvenceim. A legtöbb illatot már használtam közülük és szerintem igazi Jolly Jokerek. Nagyon szépen és kíméletesen radíroznak. Kellemesen sima lesz utána a bőr. Az illatok között tényleg mindenki megtalálhatja a számára tetszőt. Ár-érték arányban nagyon jó. Nálam mindig van itthon, sőt ajándékba is bátran adom.

NIVEA CLAY FRESH BLUE AGAVE  & LAVENDER TUSFÜRDŐ
Tusfürdő agyaggal kék agávé és levendula illattal. Formulája nem szárít, mélyen, de gyengéden tisztít. Friss aromás illatú, bársonyosan puha bőrt eredményez. Mindennapi használatra alkalmas.

Véleményem: Nem vagyok egy nagy levendula-fan, de ez nem rossz. Az állaga elég sűrű, a színe kék. Az én bőrömet nem szárította ki. Akciósan vettem valamikor a dm-ben, szóval 400 forintért tökéletes. Ami még nagyon jó, hogy szerintem unisex. Férfiak is nyugodtan használhatják.

NIVEA CREME PEELING SHOWER&SCRUB
Krémes tusfürdő, finom hámlasztó részecskékkel és étékes E-vitamin gyöngyökkel.
Hydra IQ ápoló technológia a finom tapintatú bőrért.

Véleményem: Kicsit féltem ettől a terméktől. Nagy radírozó hatást nem remélhetünk egy ilyesmi tusfürdőtől (egy Fa terméket vettem előtte és az nagy csalódás volt), de pozitívan csalódtam benne. A tusfürdő nagyon krémes és szuper habot csinál a bőrön, a kis szemcsék is elég jól radíroznak. A legnagyobb pozitívum az iszonyat kellemes illata. Az illatát egyszerűen imádtam. Úgy emlékszem, hogy 600 forint volt akciósan. Számomra megérte az árát. Ajánlom.

 GARNIER FRUCTIS MACADAMIA HAIR FOOD 3IN1 HAJMASZK
Hajápoló maszk fakó, kezelhetetlen hajra. Simítja, megzabolázza a rakoncátlan hajszálakat. Balzsamként, pakolásként és nem kiöblítendő hajápolóként is használható. 98%-ban természetes összetevőkből áll. Nem tartalmaz szilikont, parabéneket és mesterséges színezéket. Vegán termék.

Véleméyem: én nagyon szeretem a Garnier Hair Food maszkjait. Egy kivételével az összeset próbáltam. Bár nem ez a kedvencem (a banánost imádom), de elég jól teljesített a száraz és igénybevett hajamon.
Én maszkként szeretem használni, mégpedig úgy, hogy a hajmosás előtt pár órával felkenem a hajamra.
Jól ápol, jó az illata, sokáig elég.

 L'OREAL PARIS ELSEVE HUILE EXTRAORDINAIRE COCO SAMPON
A szilikon-mentes formula kókuszolajjal ellátva normál, és száraz hajra lett kifejlesztve. A haj puha, könnyű, és egészséges lesz. Belül táplálja a hajszálakat, végtelen fényességgel ajándékozza meg azokat. Finom, magával ragadó kókusz illata van.

Véleményem: elég kacifántos egy hajam van. Göndör/hullámos és baromi száraz. A kedvenc Tigi samponomat már nem lehet kapni és azóta próbálom keresni az utódját több-kevesebb sikerrel. Összességében nem rossz sampon, de sajnos az én hajam baromi hamar hozzászokik a samponokhoz és mondjuk a flakon felénél már nem hat. De amúgy ajánlom. Nálam 5-ből 4 csillagos.

 L'OREAL PARIS ELSEVE EXTRAORDINARY OIL RAPID REVIVER MÉLYTÁPLÁLÓ BALZSAM
Mélytápláló balzsam aminosavval és E-vitamin-származékkal gazdagítva. Nincs szükség hatóidőre és nem nehezíti el a hajat,mindennapos használatra. Kétszer több intenzív ápolás a hagyományos balzsamhoz képest.

Véleményem: amikor elfogyott a L'OREAL PARIS ELSEVE HUILE EXTRAORDINAIRE COCO HAJPAKOLÁS - ami nagy favorit volt - megláttam a dm-ben leakciózva. Nem vártam sokat tőle, de egész jó. Kellemes tapintású lett a hajam, egész jól hidratált.

 APIVITA SAMPON
Klinikai vizsgálatokkal igazolt hatás a hajgyökerektől a hajvégekig. A kakukkfű kivonatnak, és a kakukkfű, borsmenta és citrom illóolajoknak köszönhetően már az első használat során csökkenti a túlzott faggyútermelést és kontrollálja a haj zsírosodását, valamint kellemes frissességet biztosít. Propolisz kivonat tartalma védi a fejbőrt és segít fenntartani az egészséges bőrflórát. Orvosi szappanfűben gazdag, lágy tisztító összetétele a fejbőr fiziológiáját tiszteletben tartva, szárítás nélkül tisztít. Növényi APISHIELD HS komplex és panthenol tartalma segít megtartani a haj természetes hidratáltságát, miközben védi a fejbőr egészséges flóráját és a hajat a környezeti szennyező hatásoktól és a hajformázáshoz használt anyagok káros hatásától. Használatával a haj puhává, egészségessé és könnyen fésülhetővé válik. Formulájában antioxidánsokban is gazdag organikus rozmaringból készült infuzum helyettesíti a vizet, mely revitalizálja és erősíti a hajat.
Nem tartalmaz: parabent, szilikont, ásványi olajat, propilén-glikolt, ethanolamint, ftalátokat, PCM-t, NM-t.

Véleményem: hála a Pixibox-nak már ismertem a márkát és gondoltam, hogy nem lehet baj, ha kipróbálom ezt a pici sampont, bár zsíros hajra ajánlják. Teljesen megfelelő volt, nem szárította tovább a hajamat. A fejbőröm nagyon tiszta és friss érzésű lett a használata után. Fontolgatom, hogy körülnézek a márka samponjai között, mert nagyon jó termékek. A termék két hajmosásra volt elég nekem.

 GARNIER BIO LEMONGRASS BALANCING GEL WASH
Arctisztító gél organikus citromfű esszenciális olajjal és organikus aloe verával normál és kombinált bőrre. Organikus búzavirágvízzel és növényi glicerinnel gazdagítva. A bőr kiszárítása nélkül távolítja el a szennyeződéseket, az olajat és a légszennyezés maradékait.

Véleményem: nagyon nagy reményeket fűztem hozzá. Egész jól tisztított, az illata az szuper citromfüves. Nem volt rossz, de alig vártam, hogy elfogyjon. Nem mondom, hogy nem vásárolnám újra, mert hozta az elvárhatót és árban sem volt rossz, de nem lett kedvenc.

 L'OREAL PARIS SMOOTH SUGARS NOURISH SCRUB
Finomszemcsés, tápláló cukorradír 3 féle cukorral, kakaóvajjal és rozmaring kivonattal
Akár az ajkak finomítására és puhítására is alkalmazható. A kakaóvajjal, kókuszolajjal és kakaómagokkal gazdagított formula segít enyhíteni a bőr szárazságát, megóvni a védőrétegét és puhítani a bőrt.
- A bőr puhább és simább
- Egy hét használat után a bőr kellemesebbnek és tápláltabbnak érződhet.
- Rendszeres használattal a bőr rugalmas és puha tapintású lehet.

Véleményem: nagyon szeretem a L’Oreal maszkjait és radírjait, már elég sokat próbáltam is. Ez nagyon jól radíroz, mellette pedig táplálja a bőrt. Egyáltalán nem szárít. El tudom képzelni, hogy akár 50 éves kor felett is hatásos lehet. Nagyon ajánlom, főleg úgy, hogy a drogériákban rendszeresen 1000 forint környékén kapható. (Ha érdekel a többi változat is benneteket, akkor csinálok egy posztot róluk.)

 BOURJOIS ALWAYS FABULOUS 24HRS ALAPOZÓ
Félig matt, mesésen sugárzó arcbőr, magas fedéssel, mely ellenáll az élet kihívásainak. Hialuronsavval és E vitaminnal ellátott összetétele hidratálja a bőrt. SPF 20 fényvédelemmel.

Véleményem: már tinikorom óta használom a márka termékeit. Akkor még nem volt drogériákban kapható. Mindig szerettem az alapozóikat és már sok változatot próbáltam. Az újdonságok miatt sokszor elcsábulok és nem mindig járok jól. A Healthy Mix alapozót cseréltem le erre. Először nagyon nem tetszett, mert más a fedése. Nekem abszolút nem tűnt ez magas fedésűnek és nem voltam megelégedve vele. Utálom, ha látszanak a szeplőim vagy a bőrhibáim. Viszont a magas fedés sokszor maszk hatást kelt és azt sem szeretem. Idővel megkedveltem ezt az alapozót, mert rá kellett jönnöm, hogy elég üde és egészséges bőrképet biztosít, sőt egy kicsit ragyogóvá teszi a bőrt. Elég sokszor akciózzák és kuponnapok alkalmával is jó áron lehet beszerezni. Ajánlom.

 + A kakukktojás

AURORA CANDLE Málnás Smoothie – Home illatgyertya
2020-as újdonság a Málnás Smoothie illat. Képzeld el azt az érzést, amikor hazaérkeztél a biopiacról, a teli kosarat felrakod az asztalra és szebbnél szebb gyümölcsök mosolyognak rád. A friss lédús málna, amelynek még a levele is rajta van és a ropogós élénkpiros cseresznye mellett a füge játszik főszerepet ebben az illatban. Igazi ínyencek a feketeribizli fanyar illatát is felfedezhetik ebben a finom kompozícióban.

Véleményem: mindig imádtam az illatgyertyákat. Az Aurora Candle szerelem egy Instagramos nyereményjátékkal kezdődött, amelyen nyertem egy isteni finom gyertyát pomelo és rozé pezsgő illatban. Azt a gyertyát még azóta sem gyújtottam meg, de hamarosan sor kerül rá, mert a többi illatom már elfogyott és ajándékoztam is belőlük. Ajándékként is szuper. Karácsonykor a szezonális illatokkal nagy örömet okoztam jópár embernek.
A málnás smoothie egy igazi üde nyári illat. Egyszerűen imádnivaló. Intenzív illatok jellemzik a márka gyertyáit, amelyek elég rendesen betöltik a teret. A gyümölcsös illatok nálam nagy kedvencek, az áfonyás muffin volt a legnagyobb befutó eddig. (Ha érdekel a többi általam próbált illat a márkától, akkor szívesen megírom egy posztban.)

Kíváncsi vagyok a véleményetekre. Próbáltatok ezek közül valamit?

 

Zsuzsi