Nottevit Skinny Sleep kapszula teszt

Minőségi alvás és éjszakai testsúlykontroll

 

Azon szerencsések közé tartozom, akik bekerültek a TRND és a Nottevit közös tesztprojektjébe. 

Nagyon örültem a tesztelési lehetőségnek, mert az éjszakáim elég zaklatottak voltak és a kilókkal is folyamatosan harcolok. 

Jól alszom, jól érzem magam, jól nézek ki!

 

nottevit.jpg

 

 

A rossz minőségű alvás káros az egészségre, ráadásul elhízáshoz vezethet és szabotálhatjaa diétádat is!

 

A pihentető alvás hiánya számtalan egészségügyi kockázatot hordoz magában és a testsúlyunkra is negatív hatással lehet. Ennek oka, hogy a kevés vagy rossz minőségű alvás növeli az ételek iránti sóvárgást, hiszen két, az étvágyat szabályozó hormon szintjének rendellenes változását vonja maga után.
Az egyik a leptin, amely a zsíranyagcsere, illetve az étvágy és jóllakottság hosszú távú szabályozásában játszik fontos szerepet. A másik hormon a ghrelin vagyis az “éhséghormon”, amely az éhségérzet kiváltásáért felelős.
rossz minőségű alvás okozta kialvatlanság a leptin szintjének csökkenéséhez, valamint a ghrelin értékének növekedéséhez vezet. Ez állandó éhségérzetet okoz és egyre több étkezésre serkent. Ráadásul a ghrelin hormon szintje akár már egy rossz minőségű, kevés alvással töltött éjszaka után is a normálistól eltérően megemelkedhet.
Emiatt bizonyítottan* nagyobb adag ételeket veszünk magunkhoz és magasabb szénhidrát/kalória tartalmú élelmiszerek felé fordulunk.
A keveset vagy rosszul alvóknak az anyagcseréje is lassul, emiatt kevesebb kalóriát használnak el napközben, ami szintén elhízáshoz vezethet.
A megfelelő mennyiségű és minőségű alvás tehát – a  megfelelő tápanyagokkal kiegészítve – a hosszú távú és eredményes testsúlykontroll fontos eleme.
Ehhez nyújt segítséget az egyedülálló, kettős hatású NOTTEVIT Skinny Sleep® kapszula.

 

Mit nyújt neked a Nottevit Skinny Sleep?

Jól alszom, jól érzem magam, jól nézek ki.

✔ Egyedülálló éjszakai testsúlykontroll rendszere segíti az esti stresszoldást és a pihentető alvást, miközben támogatja az alvás közbeni fokozott zsírégetést és a testsúly csökkentését is.

✔ Prémium minőségű, természetes összetevők egyedi kombinációja.

✔ 3 hozzászokást nem okozó, garantált hatóanyag-tartalmú növényi kivonattal segíti az esti stresszoldást és a pihentető alvást.

✔ További 4 értékes összetevővel minden éjjel belülről segíti a zsírlebontó anyagcserét, a testsúly csökkentését és a vércukorszint normalizálását.

 

Saját tapasztalatom, hogy használata mellett jobban aludtam, kipihentebben ébredtem. 

 

Az éjszakai pihentető alvásért eddig is használtam hébe-hóba gyógynövény-kivonatos kapszulákat. (Valeriana, komlótoboz és golgotavirág.) A kilók ellen pedig diétával és mozgással veszem fel a harcot. Ezért is örültem a lehetőségnek, hogy két legyet üthetek egy csapásra.

Elsőre azért elég szkeptikus voltam. Nyilván csodát nem kell várni. Nem ettől a kapszulától és főleg nem pár nap alatt - de nem is egy hónap alatt -, fogunk lefogyni. Azonban elég jó kiegészítés lehet és nagy segítséget nyújthat a céljaink elérésében.

Az első két napban csak egy-egy kapszulát vettem be esténként, de növeltem az adagot kettőre. Nekem ez így jobban bejött. Maga a kapszula erősen gyógynövényes illatú. Nekem nincs ezzel problémám és minden gond nélkül le tudtam nyelni.

Valóban segít a nyugodtabb alvásban és ezzel megalapozzuk a nappali nyugalmunkat is. Sokkal jobban bírtam a munkát, egész nap energikus voltam. 

Mivel most nem diétázom ezért nekem inkább a súlyom megtartásában segített, nehogy visszakússzanak a nehezen leadott kilók. Reggelente nem voltam éhes, sokszor el is felejtettem reggelizni. (Tudom, hogy nem egészséges, de most elég zsúfolt az életem...)

Nekem nagyon bejött a kapszula és biztos, hogy fogok még rendelni belőle, sőt lehet, hogy a Beauty Sleep kapszulát is érdemes lenne kipróbálni. Én nyugodt szívvel ajánlom bárkinek a Nottevit Skinny Sleep kapszulát. Egy próbát mindenképpen megér!

Innen be tudjátok szerezni: https://webshop.nottevit.hu/

Ti jól szoktatok aludni éjjel? Szedtek bármilyen gyógynövényes kapszulát, hogy nyugodtabban aludjatok?

 

Zsuzsi